Dotace
V roce 2024 získala značka Tutulu dotaci v rámci Národního plánu obnovy – iniciativa Kreativní vouchery, komponenta 4.5 Rozvoj kulturního a kreativního sektoru. Cílem projektu byla Příprava dlouhodobé marketingové strategie pro online expanzi značky, ve které byla zahrnuta tvorba celkové marketingové strategie pro e-shop Tutulu a návrh zákaznické cesty a marketingového mixu.
Výsledkem projektu je vytvoření marketingové strategie, funnelu, analýza trhu, přípravy konceptů, a plánování implementace marketingové strategie. Díky cíleným marketingovým kampaním, zahrnujícím SEO optimalizaci, obsahový marketing, sociální sítě a reklamu, dojde k výraznému zvýšení povědomí o značce Tutulu.cz mezi maminkami a dalšími cílovými zákazníky. Více lidí se dozví o unikátních produktech, jako jsou DIY sady a panely na šití hraček. Marketingový mix se zaměřuje na přizpůsobení produktového portfolia potřebám a přáním cílové skupiny. Pro e-shop Tutulu.cz to může znamenat rozšíření nabídky kreativních sad, přidání nových designů nebo vývoj nových produktů, které reflektují aktuální trendy (např. sezónní kolekce).
Tento projekt je podpořen z finančních prostředků EU.